۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۹:۵۴

پس از جدایی محرم نویدکیا ؛

«مس» و معضل انتخاب سرمربی جدید/ امیدوار به نتیجه‌گیری با پیروانی

«مس» و معضل انتخاب سرمربی جدید/ امیدوار به نتیجه‌گیری با پیروانی

مدیران باشگاه مس رفسنجان در تلاش برای رفع مشکلات هستند تا اوضاع شرایط تیم خود را در جدول بهبود ببخشند و این احتمال وجود دارد که با پیروانی ادامه همکاری دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ بیست و سوم توانست نتایج بسیار خوبی را کسب کند و در جام حذفی نیز این تیم تا دیدار فینال صعود کرد اما در مصاف با سپاهان بازی را با نتیجه دو بر صفر واگذار کرد تا نویدکیا و شاگردانش نایب قهرمان جام حذفی شوند. در لیگ برتر هم مس رفسنجان با ۳۵ امتیاز و قرارگیری در رده دهم به کار خود پایان داد.

پس از پایان فصل بیست و سوم و با وجود اینکه محرم نویدکیا با باشگاه مس رفسنجان قرارداد داشت اما به دلیل مشکلاتی که در تیم خود می‌دید تصمیم به جدایی گرفت که پس از جلسه با مدیران باشگاه و مسئولان شرکت ملی مس به همکاری خود با این باشگاه ادامه داد.

مس رفسنجان در فصل بیست و چهارم کار خود را با شکست دو بر صفر خانگی مقابل تراکتور آغاز کرد و با گذشت ۶ بازی در این فصل، مس تنها یک پیروزی مقابل آلومینیوم اراک کسب کرده و با دو تساوی و سه شکست و با ۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

پس از شکست یک بر صفر مس مقابل شمس آذر، نویدکیا در نشست خبری پس از بازی اعلام کرد که جلسه‌ای را با مدیران این باشگاه برگزار خواهد کرد و اگر مشکلات رفع نشود تصمیمی دیگری خواهد گرفت. برخی از بازیکنان این تیم مانند حامد لک نیز از شرایط موجود ابراز نارضایتی کرده بودند.

روز جمعه ۲۰ مهر، نویدکیا از هدایت تیم فوتبال مس کناره گیری کرد که این موضوع هنوز با موافقت مدیران باشگاه همراه نشده اما امیرحسین پیروانی که در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم دستیار پورموسوی در تیم استقلال خوزستان بود به عنوان سرمربی موقت تیم مس انتخاب شده است.

«مس» و معضل انتخاب سرمربی جدید/ امیدوار به نتیجه‌گیری با پیروانی

در همین حال مدیران باشگاه مس در تلاش هستند تا بار دیگر نویدکیا را راضی به بازگشت به مس کنند اما با توجه به کناره گیری این مربی و همچنین برخی از دستیاران او از جمله رحمان احمدی از تیم مس، بعید است که نویدکیا بار دیگر حاضر شود که روی نیمکت مس بنشیند.

دو مربی داخلی از گزینه‌های هدایت تیم مس هستند و همچنین اگر روند نتیجه گیری مس با پیروانی مثبت باشد این امکان وجود دارد که همین مربی به عنوان سرمربی جدید معرفی شود.

مس رفسنجان در هفته هشتم لیگ برتر میهمان استقلال خوزستان است که این بازی در روز پنج‌شنبه ۲۶ مهر برگزار خواهد شد و باید دید در اولین تجربه پیروانی به عنوان سرمربی موقت مس موفق خواهد شد که حریف خوزستانی خود را شکست دهد یا خیر.

کد خبر 6256292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha